Als je foutief bent aangemeld (je bent bijvoorbeeld ZZP'er in plaats van onderaannemer), dan kan je dat niet zelf wijzigen. Ook jouw opdrachtgever kan dat niet voor jou doen. De hoofdaannemer moet een e-mail sturen naar support@bouwpas.nl . Belangrijk dat het juiste project en bedrijf wordt opgegeven (bij voorkeur met een KvK nummer) . Helaas kan dit niet telefonisch.
Alleen Bouwpas kan bedrijven omzetten. Dat doen we op deze manier omdat we zeker willen weten dat een omzetting terecht is.
Stappen om omgezet te kunnen worden
- Neem contact met de hoofdaannemer van het project waar je werkzaam bent
- Informeer de hoofdaannemer dat je onjuist aangemeld bent, als ZPP'er of onderaannemer
- De hoofdaannemer stuurt een bericht naar support@bouwpas.nl met het verzoek om je bedrijf om te zetten
- Bouwpas kan dan je bedrijf omzetten
Wat gebeurt er na een omzetting?
Als een bedrijf wordt omgezet van ZZP'er naar onderaannemer, dan zullen de beoordelingen van de ZZP'er worden verwijderd. De onderaannemer zal opnieuw moeten worden toegevoegd door de opdrachtgever (zoals je dat normaal ook altijd doet).
Als een onderaannemer wordt omgezet naar een ZZP'er, dan zullen de beoordelingen van de onderaannemer worden verwijderd. De ZZP'er hoeft niet opnieuw te worden toegevoegd, maar er moeten nog wel opdrachtgegevens worden ingevuld. Daarna krijgt de ZZP'er zijn nieuwe uitnodiging om zijn gegevens in te vullen.
Eerdere beoordelingen bewaren we, zodat de administratie van de hoofdaannemer volledig is.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met de Servicedesk.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.