Als je foutief bent aangemeld (je bent bijvoorbeeld zzp'er in plaats van onderaannemer), dan kan jij dat niet zelf wijzigen. Ook jouw opdrachtgever kan dat niet voor jou doen. Je moet contact opnemen met de Servicedesk van Bouwpas.
Alleen Bouwpas kan bedrijven omzetten. Dat doen we op deze manier omdat we zeker willen weten dat een omzetting terecht is.
Wat gebeurt er na een omzetting?
Als een bedrijf wordt omgezet van zzp'er naar onderaannemer, dan zullen de beoordelingen van de zzp'er worden verwijderd. De onderaannemer zal opnieuw moeten worden toegevoegd door de opdrachtgever (zoals je dat normaal ook altijd doet).
Als een onderaannemer wordt omgezet naar een zzp'er, dan zullen de beoordelingen van de onderaannemer worden verwijderd. De zzp'er hoeft niet opnieuw te worden toegevoegd, maar er moeten nog wel opdrachtgevens worden ingevuld. Daarna krijgt de zzp'er zijn nieuwe uitnodiging om zijn gegevens in te vullen.
Eerdere beoordelingen bewaren we, zodat de administratie van de hoofdaannemer volledig is.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met de Servicedesk.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.