Het kan voorkomen dat je geen uitnodiging ontvangt voor het gebruik van De Bouwpas. Hier zijn verschillende verklaringen voor. Bijvoorbeeld een verkeerd e-mailadres of de uitnodiging is in de 'ongewenste e-mail' van je mailbox beland. In dit artikel lees je wat je kunt doen.
Controleer of de uitnodiging in de map 'ongewenste mail' staat van je mailbox. Vooral bij e-mailadressen van hotmail, live en outlook komt dit nog wel eens voor.
Vind je de uitnodiging hier niet, dan is het e-mailadres mogelijk verkeerd gespeld in De Bouwpas. Neem dan contact op jouw opdrachtgever die het e-mailadres voor je controleert en eventueel aanpast.
Het is ook mogelijk dat jouw opdrachtgever nog niet alle gegevens heeft ingevuld. Elke partij die inzet wilt indienen, moet een opdracht aanmaken in De Bouwpas. Pas als deze gegevens ingevuld zijn, wordt een uitnodiging naar de inzet verstuurd.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.