De sms-code is nodig om in te loggen in combinatie met de link die je hebt ontvangen via de e-mail. Als de sms-code niet aankomt, kan het zijn dat je opdrachtgever een verkeerd telefoonnummer heeft genoteerd. Neem daarom altijd voor de zekerheid contact op met je opdrachtgever om je telefoonnummer te controleren.
Als je er voor hebt gekozen om de sms-code naar een vaste lijn te versturen, dan kan het ook voorkomen dat een sms-code niet aankomt. Vooral bij vaste telefonie met een keuzemenu gebeurt dit vaak. Daarom raden wij altijd aan om de sms-code naar een mobiele telefoon te laten versturen.
Ik krijg een foutmelding
Krijg je, nadat je voor sms of telefoon kiest, de volgende melding:
"Code niet verstuurd."
Dan is er waarschijnlijk een tikfout gemaakt in je telefoonnummer. Neem contact op met je opdrachtgever om je telefoonnummer te laten aanpassen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.