Facturatie
Als je kiest voor maandelijkse betaling, dan krijg je elke eerste dag van de maand een factuur per e-mail op het e-mailadres dat je hebt opgegeven toen je je aanmeldde. Als je kiest voor een jaarlijkse betaling krijg je vanzelfsprekend één factuur per jaar.
Factuur klopt niet?
Als je een foutje ziet op je factuur, neem dan even contact op met de Servicedesk en dan lossen we het op.
Ik ben de factuur kwijt
We sturen je de factuur altijd per e-mail. Kijk voor de zekerheid ook in de spam-box. Echt niet te vinden? Stuur dan een berichtje naar de Servicedesk en we kunnen je de factuur opnieuw toesturen.
Betaling
Je kunt bij ons betalen met SEPA automatische incasso. Als je je eerste abonnement bij ons afsluit betaal je de eerste termijn via iDeal, waarmee je ons tevens een mandaat geeft om de abonnementskosten in de toekomst automatisch bij je af te schrijven. Je geeft zelf aan of je per maand of per jaar betaalt.
Op je bankafschrift staat 'Bouwpas via Mollie'. Mollie is de partij die betalingsafhandeling voor Bouwpas verzorgt.
Als een afschrijving mislukt
Als het niet lukt om de incasso af te schrijven, bijvoorbeeld omdat er op dat moment onvoldoende saldo op je rekening staat, dan proberen we het een paar dagen later opnieuw. Ook krijg je een e-mail van ons om je te laten weten dat de afschrijving mislukt is.
Als het na diverse pogingen niet lukt om het bedrag te incasseren, dan wordt je abonnement automatisch gepauzeerd. Neem contact op met de Servicedesk om de factuur of facturen alsnog te betalen, en daarna wordt je abonnement weer actief.
Als het echt niet anders kan is het ook mogelijk om vooruit te betalen met een factuur. Neem contact op met sales@bouwpas.nl als je dat wilt regelen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.