Het kan voorkomen dat de bedrukte pas een groot rood kruis bevat waar normaal gesproken de gegevens van de persoon horen te staan. Dit kan meerdere oorzaken hebben.
Oorzaak #1
Je hebt geen pasnummer opgevraagd. Voer de stappen in de juiste volgorde uit. Als er geen pasnummer opgevraagd wordt, kan het pasje niet gegenereerd worden.
Oorzaak #2
Er is een conflict in de tijdelijke internetbestanden van je browser. Je kunt dit zelf oplossen door de volgende handelingen uit te voeren:
Microsoft Edge
- Open Microsoft Edge en klik op de drie puntjes rechts bovenin het venster
- Klik op Instellingen
- Ga naar Privacy, zoeken en services
- Klik op Kies wat u wilt wissen
- Vink alles uit behalve Afbeeldingen en bestanden in de cache
- Klik op Nu wissen
- Sluit alle vensters van Microsoft Edge en start de browser opnieuw
- Probeer nogmaals een pas te printen.
Internet Explorer
- Open Internet Explorer en klik op het tandwieltje rechts bovenin je scherm
- Kies het onderdeel Internetopties
- Klik in de sectie Browsegeschiedenis op de knop Verwijderen...
- Vink in het venster wat daarna verschijnt alleen de optie 'Tijdelijke internetbestanden' aan, de rest van de vinkjes uit
- Druk op Verwijderen, en vervolgens op OK
- Sluit alle openstaande vensters van Internet Explorer en start de browser opnieuw op
- Probeer nogmaals een pas te printen
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.