Als de verbinding met de toegangscontrole op de bouwplaats niet werkt, kan het zijn dat de Net2 software van Paxton is vastgelopen. In dit artikel lees je hoe je in stappen de verbinding herstart.
🚨 Let op: dit is van toepassing op toegangscontrole van DeterTech, BetaGuard, EBTC, R.S.E, MBS, VWML, Mansveld, BUKO, IQ-Pass, MyGuard en BauWatch.
De Net2 server herstarten
- Klik met de rechtermuisknop op het groene driehoek-icoon
- Klik op Stop de Net2 server
- Wacht een seconde of 15 tot de server gestopt is. Het icoon wordt grijs. Als je de muis op het icoon laat rusten, zie je of de server gestopt is of nog aan het stoppen is.
Als de server eenmaal de status Service gestopt heeft, kan je hem weer starten. - Klik met de rechtermuisknop op het grijze driehoek-icoon
- Kies Start de Net2 server
- Zodra de status weer Wachten (of: Idle) aangeeft is Net2 weer online
🔔Het kan zijn dat je een melding krijgt voor een wachtwoord en gebruikersnaam. Als je deze niet heeft kan je contact opnemen met jouw toegangsleverancier om de net 2 server te herstarten, of met de Bouwpas helpdesk.
ℹ️ Als je het programma Net2 Access Control (het algemene programma van Net2) open hebt staan, zal deze een foutmelding geven zodra je Net2 Server stopt met de stappen hierboven. Daarna zal het programma direct afsluiten. Hij kan namelijk de Net2 server niet meer vinden. Zodra je de Net2 server weer hebt gestart (stap 5 hierboven), kan je ook Net2 Access Control weer starten.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.